Veel Gestelde Vragen

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

In België betaal je géén verzendkosten.

Als je voor meer dan € 75 koopt, wordt je pakje gratis naar adressen in Nederland gestuurd.

 

Voor pakjes en brievenpost werkt Zahia met bpost.

 

GEWATTEERDE ENVELOP

 

 

 

 

 

Land

tot 350gr

350gr - 1kg

1kg - 2kg

 

 

België

€ 0,00

€ 0,00

€0,00

 

 

Europa

€ 6,50

€ 10,70

€ 21,40

 

 

Buiten EU

€ 7,80

€ 18,10

€ 36,20

 

 

 

 

 

 

 

 

PAKKET  (als met Murano-kralen of grote bestelling)

 

 

 

 

Land

tot 350gr

350gr - 1kg

1kg - 2kg

 

 

België 

€ 0,00

€ 0,00

€ 0,00

 

 

Buurlanden (1)

€ 8,70

€ 13,05

€ 17,40

 

 

rest Europa + Middellandse- Zeegebied + VS  + (2) + (3) + (4)

€ 8,70

€ 13,05

€ 26,10

 

 

Rest van de wereld (5)

€ 13,05

€ 21,75

€ 43,50

 

 

 

 

 

 

 

 

(1) Nederland, Duitsland , Frankrijk (zonder overzeese gebieden), Groothertogdom Luxemburg, Verenigd Koninkrijk

 

 

(2) Azoren, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen

Madeira, Malta, Man, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Zweden

(3) Albanië, Andorra, Wit-Rusland, Bosnië-Herzegovina, Faeröer-Eilanden, Georgië, Gibraltar, Guernsey, IJsland, Jersey

Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Rusland, San Marino, Servië, Turkije,

Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland

 

 

 

 

 

(4) Algerije, Egypte, Israël, Jordanië, Marokko, Syrië, Tunesië, USA

 

 

 

 

(5) Alle andere landen

 

 

 

 

 

 

Komen de aankopen die ik doe op de webshop op de klantenkaart van Zahia?

 

We werken momenteel aan een digitale klantenkaart. De aankopen die je doet op de webshop komen dus nog niet op een klantenkaart. Als compensatie krijg je bij iedere aankoop die je doet op de webshop een directe korting van 5%. Deze korting wordt niet gecumuleerd met andere kortingen. Krijg je bv. op een bepaald item 10% korting in het kader van een bepaalde actie, dan krijg je niet nog eens 5% korting. Net zoals in de winkels artikels die in promotie zijn niet op de klantenkaart komen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Conform de wet op de verkoop op afstand heb je het recht om je aankoop te retourneren, zonder opgave van een motief. Retour zenden moet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket gebeuren. Het artikel moet in de originele verpakking en onbeschadigd en ongebruikt worden teruggestuurd naar :

Zahia de webshop, Everdijstraat 31, B-2000 Antwerpen

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Voeg ook een kopie van je leveringsbon bij waarop de geretourneerde items aangeduid zijn. Na ontvangst van je pakketje stort Zahia je aankoopsom zo snel mogelijk terug. Wettelijk moet dit binnen 30 kalenderdagen.

 

Kan ik mijn retourzending afgeven in een Zahia-winkel?

 

Om organisatorische reden is het niet mogelijk je retourzending af te geven in een Zahia-winkel. Stuur je retourzending naar

Zahia de webshop, Everdijstraat 31, B-2000 Antwerpen

 

Kan ik mijn bestelling omruilen?

 

Liever een andere kleur of een andere sluiting? Geen probleem. In principe gelden dezelfde regels als bij de retourprocedure. Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je aankoop terug te sturen en te ruilen.

Voeg een kopie van je leveringsbon bij en duid duidelijk aan welke artikels je wilt retourneren. Noteer ook duidelijk de codes van de artikels die je in de plaats wilt.

Het om te ruilen artikel moet in de originele verpakking en onbeschadigd en ongebruikt worden teruggestuurd naar :

Zahia de webshop, Everdijstraat 31, B-2000 Antwerpen

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Na ontvangst van de retourzending stuurt Zahia zo snel mogelijk de nieuwe artikels op.

 

Waar stuur ik mijn retourzending heen?

 

Zahia de webshop, Everdijstraat 31, B-2000 Antwerpen

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Voeg ook een kopie van je leveringsbon bij waarop de geretourneerde items aangeduid zijn.

 

Welke producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden?

 

Alle artikels mogen teruggestuurd of geruild worden.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen in een Zahia-winkel?

 

Om organisatorische reden is het niet mogelijk je bestelling af te halen in een van de winkels

 

Komen de kleuren van de kralen overeen met de werkelijkheid?

 

De kleur op de foto kan altijd een beetje verschillen van de reële kleur. Dat hangt onder meer af van je schermtype en van je beeldscherminstellingen. Daarom proberen we de kleur altijd zo accuraat mogelijk te omschrijven (koel geel, warm geel, olijfgroen…)

 

Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?

 

We vermelden altijd de exacte maten van de fournituren en van de kralen. Veel van onze producten zijn artisanaal en handgemaakt. Dat geldt met name voor mondgeblazen kralen. In dat geval kunnen de maten en de vorm lichtjes variëren maar dat wordt telkens meegegeven in de omschrijving van het product.

 

Hoe kan ik jullie bereiken als ik vragen heb?

 

Sarah is onze webshop-manager. Je kunt haar mailen (webshop@zahia.be) of bellen: 32/(0)3 425 51 70. We zijn bereikbaar van maandag tot donderdag van 10 tot 17 uur, vrijdag van 10 tot 16 uur. Bel niet naar onze winkels voor een webshop-bestelling, de verkoopsters in de winkels kunnen je niet helpen voor een webshop-bestelling.

 

Kan ik de producten ergens bekijken?

 

Alle producten op de webshop, en nog veel meer, vind je ook in onze winkels. De adressen van onze winkels vind je hier. Sommige producten kun je alleen via de webshop bestellen: die producten hebben het label “webshop only”.

 

Is het aanbod op de webshop identiek aan het aanbod in de winkels?

 

Het aanbod op de webshop is maar een fractie van het aanbod dat Zahia heeft in de verschillende winkels. Op de webshop vind je de populairste kralen en fournituren van onze vaste collectie. Anderzijds vind je op de webshop ook enkele unieke stukken die we niet (meer) in de winkels hebben. Die zijn aangeduid met het label “webshop only”.

 

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

 

Per artikel zie je de prijs inclusief btw. Let op: sommige producten worden verkocht per stuk, andere per paar of per drie of per tien... De opgegeven prijs is per verkoopseenheid. In België is de verzending gratis. Voor bestellingen naar het buitenland komen er verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan 75 €? Dan sturen we je pakje gratis naar Nederland. 

Wat als een product niet in voorraad is?

 

Op elke productpagina kun je zien of het product in voorraad is of in backorder staat. Als een product in backorder staat, betekent dat dat het besteld is bij onze leverancier en dat het snel weer leverbaar zal zijn. De overgrote meerderheid van onze producten is altijd in voorraad en kan onmiddellijk geleverd worden. Als een product in backorder is, wordt het nagestuurd (de levertijd is dan meestal 1 à 2 weken. Voor Murano-glas, dat met de hand gemaakt wordt, is het iets langer).

 

Moet ik me registreren om te kopen bij Zahia?

 

De eerste keer dat je winkelt in onze webshop vragen we je bij de checkout-procedure om je persoonlijke gegevens te registreren zodat we je bestelling kunnen opsturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.

 

Hoe snel krijg ik mijn pakje?

 

In België en Nederland krijg je je pakje uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van je betaling. Als je voor 16 uur bestelt en via het online betaalplatform betaalt, wordt je pakje uiterlijk de volgende werkdag verstuurd.

 

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

 

Wij willen dat je tevreden bent met je bestelling! Is er iets niet naar wens, neem dan binnen 24 uur contact op met Sarah: webshop@zahia.be of 32/(0)3 425 51 70. Na overleg kun je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.
Retourzendingen stuur je naar:

 

Zahia de webshop, Everdijstraat 31, B-2000 Antwerpen

 

Hoe kan ik betalen bij Zahia?

 

Tijdens het afrekenen kun je zelf een betaalmogelijkheid kiezen.  Je kunt je bestelling bij Zahia onmiddellijk online betalen met je kredietkaart Visa/Mastercard, via iDEAL of met Bancontact/Mister Cash of Paypal. Omdat Zahia gebruik maakt van een beveiligde internetverbinding, het zogenaamde 'Secure Socket Layer'-protocol, is onlinewinkelen bij Zahia perfect veilig.

Wil je je bestelling snel in huis hebben, kies dan voor online betaling.

Betaal je liever niet online, dan kun je het bedrag ook overschrijven op onze bankrekening.
Let op, als je betaalt met overschrijving wordt je pakje pas verstuurd wanneer we de betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren. Wil je je pakje toch sneller hebben, mail ons dan het betaalbewijs door (webshop@zahia.be). Dan wordt je bestelling meteen verwerkt.

Staat de betaling na 14 dagen nog niet op onze rekening, dan wordt de bestelling geannuleerd.

 

Hoe gebruik ik een kortingscoupon?

 

De kortingscoupon kun je toevoegen aan je winkelmandje tijdens het winkelen op de webshop van Zahia. Vergeet niet te klikken op de pijl en de korting wordt dan meteen verrekend.

  

Overmacht

 

Zahia is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien Zahia daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Zahia en/of bij bpost.